Top Social

asc hukuk, büyük kulüp, murat aksu, abdülkadir aksu, ak parti, IHH, Ukid, Ahmet Kemal Öncü, Recep Tayyip Erdoğan, Süleymancılar, Arif Ahmet Denizolgun, masonluk, nurettin akman, şevket tandoğan, turan kıratlı, mehmet denizolgun, IHH, UKID, Dernek, vakıf, gerçek yüzü

Bu ne şimdi Avukat Zeki Çalışkan, bu ne? Seneler sonra ismimi anabildin, muhatap olabildin de o da bu mu? Çocuk mu avutuyorsun sen? | Mehmet Fahri Sertkaya

akademi dergisi, mehmet fahri sertkaya, zeki çalışkan, gerçek yüzü, şevket tandoğan, nurettin akman, fatih tezcan, cengiz er, akp'nin gerçek yüzü, ömer turan, süleyman özışık

Benim adım mfs… Gerçek adım Tunçay Tokay. İkametim Pendik. Cebim 0554 360 56 66. Yaklaşık on senedir binlerce kere paylaştım bu bilgileri? Fotoğrafımı da yanına ekledim. İBDA’cılara dokunmuştum da çıldırmışlardı, sayfadan açık adresimi binlercesine hitapla yazdım? Telegram’dan eklediğin gibi saniyede bana ulaşabildiğini senelerdir biliyorsun? Baksana çoluk çocuk denecek yaşta takipçilerimiz bile ulaşabiliyor? Hala kime ne masalları anlatıyorsun sen?

Daha iki üç gün önce ''Zeki, bu böyle olmuyor, senin için laf söz çoktan bitmiş. Sen insanlıktan çıkmışsın. Adres ver gelelim'' demedim mi? Bak buraya, az gerilerde o paylaşım duruyor.

2016 yılında, hizmet ettiğin kirli çeteler ve gizli servislerle birlikte, cemaatimizin idaresini ele geçirme oyunları oynarken, Nurettin Akman, Turan Kıratlı ve o hep adlarını andığımız pislik heriflerle Mehmet Denizolgun’un kapısında yalvarırken, Arif Ahmet Bey ağabeyimizin cenazesine Mehmet Denizolgun adına sahip çıkıp Mehmet Denizolgun’u cemaatin başına getirmek isterken, o sabahtan itibaren sert şamarlarımı yediniz de, sonra sahte yasaklama oyunlarını içimizdeki hain adamlarınıza da yaptırdınız da, yine de beni durduramayıp ne pislikler yaptınız/yapıyorsunuz be Zeki… Bunları anlatsana?

Kimliğim sanki gizli imiş gibi, olmadık şekilde adliyelerde soruşturup üzerimdeki davalarımı görüp sonra da Afyon’da akrabalarımın yanına koşup o hiç tanımadığın, ilk defa denk geldiğin akrabalarıma, mesela yolumuzdan olan dayıma ve kurslarımızda okuyan oğluna ''Buna mani olun, bakın çok da dosyası var adliyelerde, sıkıntı olur'' diyen sendin, şimdi hala neyin yalanlarını sıkıyorsun etrafına? Hep kuru sıkısın Zeki, hep…

Utanmaz adam, sonra akrabalarıma ''Bakın Sedat Peker de ondan çok rahatsız'' diyen mafyacı, kanun tanımaz eşkıya sen değil misin? Sonra bunu senin profilinde karışılıklı atıştığımızda dalgınlıkla kaçıran/yazan, renk veren sen değil misin? ''Demek o avukat sendin Zeki?'' dediğimde kilitlenip kalan sen değil misin? Profilinde beni kurşun manyağı yapmakla tehdit eden video paylaşan sonra şamarımı yeyip kaçan sen değil misin Zeki?
 
Sedat Peker
Ortağını, ortağının Mason oluşunu, ortağının babası Abdulkadir Aksu’nun uyuşturucu baronu oluşunu, İBB’den ve Kiptaş’tan ortağınla birlikte büyük vurgun vurduğunuzu ve özellikle hafriyat vurgununu konu edene kadar karşımda hiç susmayan, durmayan, utanmayan, alaya alan ama ben konuyu daha buralara getirirken anlayıp anında sıvışan ve iki sene gık diyemeyen, karşıma bile çıkamayan, adımı bile anamayan ve şimdi şu rezilliği paylaşan sen değil misin Zeki?
 
TC kimlik numaramı bile bilen, hakkımda döne döne ipimi çekebileceğin bir şeyler arayan, deli raporum falan olmadığını gözleri ile gören, 2018 itibariyle bile yargılandığım çok sayıda dava olduğunu gözleri ile gören, o sahte deli raporu işinin de bir numaralı zanlısı olan, onu kimliği meçhul, telefonu ve resmi bile meçhul, gerçek adı bile bilinmeyen ve onlarca sahte profil kullanan Sinan Akkuş’a gönderen sen değil misin piç kurusu? İnsanlıktan çıkmış korkak sefil mahluk? Şimdi şu rezilliği yazıp paylaşana kadar iki telefonla ''Şunun deli raporu var mı bir baksana?'' deyip öğrenebilecek olan sen değil misin? O raporun sahteliğini kesin surette ispat ettiğim yazılı, videolu paylaşımlarımı da senelerdir gören sen değil misin? Bahsettiğin ve sahte deli raporunu yayan Salih Meydan profilini gerçek bir profil olmadığı için kapattırdığımı ilan ettiğimi gören de sensin… Hayır, sen hayvan değilsin ve olamazsın. Sen esfel-i safilin zümresindensin. Lakin asıl suç senin değil, seni AKPKK organize suç, terör ve ihanet örgütü ve onun da arkasındaki Masonluk ve CIA kolluyor diye sana müdahale etmeyen savcılar…

Abdülkadir Aksu
Neden yazmadın ortağının Mason olduğunu, babasının uyuşturucu baronu olduğunu, AKPKK’nin babasını içişleri bakanı yaptığını? Neden yüzlerce soruma cevap yok? Hani İHH üzerinden yaptığınız pisliklere cevaplar? Hani İHH-CIA bağlantısına cevapların? Hani Bilim ve İnsan vakfına dair yazdıklarıma cevaplar? Hani Turan Kıratlı, hani CIA’cı arkadaşın Nurettin Akman? Hani Kemal bey ağabeyimizi zehirleme anlatımlarıma cevaplar? Reis dediğin Tayyip’i ve öncesinde onu kontrol et diye yanına koyduğu ama ona uyan seni çoktan kapının önün koymuştu ağabeyimiz ve AKPKK’ye daha oradan bitirici darbeler vuruyordu. Siz ne yaptınız ekip olarak? Bilerek CIA’ya ve Siyonizme hizmet ettiniz. Bu dine, bu ümmete, bu devlete, bu millete ihanet ettiniz. Yediniz, içtiniz, tıkındınız, haram para, mal, mülk depoladınız. Ağabeyimizi zehirlemek istediniz. Bunları mı bilmiyorsun şeytanların uzak durduğu acayip mahluk? Kiptaş’tan nasıl köşe olduğunuza dair gerçekleri anlatan haberler hala nette iki tıkla bulunabiliyor. Şu gün bile, o maaşlarla o gayr-i menkulleri nasıl aldığınızı izah edemiyorsunuz. Hepiniz suç üstüsünüz. Yetimin, ihtiyarın, düşüklerin haklarını bile toptan çalan sonra din, iman, İslam, vatan, hakkaniyet nutukları atan pislik çuvallarısınız.

Şevket Tandoğan & Nurettin Akman
Lafı uzatmak boşa… Son günlerde bile bak neler paylaştım sana dair ama bir tanesine cevabın yok. O kısımlara dair, yalanlarla bile savunma yapamıyorsun. Şimdi yalanı, masalı kes. Bana ulaşman sadece bir dakikanı alır. Ya da adres ver bir iki saate geleyim? İstersen Sedat Peker’i de al yanına, adı mafyaya çıkmış ortağın Murat Aksu’yu da, CIA’dan adamlar da getirt, yetmedi ise SADAT’ın piçleri de koşsun yardımına ve o Takvim’deki Allahsız muhabiri de, BOP’çunun yeğeni Cengiz Er’i de, Fatih Tezcan’ı, Ömer Turan’ı, Süleyman Özışık ve benzerlerini de al yanına, tam kadro halinde hepinizi oraya gömelim? Yeter ki kanuna uygun olsun, büyük bir zevkle ve vatana, millete, insanlığa hizmet görerek yaparız bunu. Memleketin, bölgenin ve insanlığın başına çökmüş belasınız siz. Hepinizi ezip geçmek insanlığa büyük bir hizmettir.

Hilmi Kutlu da ben değilim. Aynılarını buradan zaten yazdım sana karşı, bir de ne demeye sahte profil açıp yazayım? Bu güne kadar ne zaman sahte profil açtığım görülmüş? Müstear açtım ve kararlılıkla kullandım, kullanıyorum. Ve daha kimse sormadan ''Bu profil/isim müsteardır'' diye de yazdım. Ben bu güne kadar bir saniye bile kimseden gizlenmedim. Bu restimin altında da ezilme alçak herif, bitirelim şu işi, gel, seni bekliyorum.

Mehmet Fahri Sertkaya | Akademi Dergisi

BU YAYINIMIZI SOSYAL AĞLARDA PAYLAŞMAYIN, çünkü CIA SANSÜRLEYECEK ve kimse görmeyecek.

Bizi, gerçek sahibi CIA olan Facebook başta olmak üzere, Amerikan sosyal ağlarının ve video kanallarının hiçbirinde sağlıklı/sansürsüz/özgür bir şekilde takip edemezsiniz. Senelerdir sansürleniyoruz ve bunu yüzlerce somut teknik delil ile, ayrıca binlerce kişinin şahitliği ile ispat edebiliyoruz. Buradaki yayınlarımızı/videolarımızı da Amerikan sosyal ağları üzerinden yaymayı başaramazsınız.

BİZİ TELEGRAM GRUBUMUZDAN TAKİP ETMELİSİNİZ

Paylaşımlarımızı anında görüp takip etmenin tek sağlıklı yolu Telegram grubumuza üye olmanızdır. WhatsApp’ın da gerçek sahibi CIA’dır ve Telegram, WhatsApp’ın alternatifi olan bir yazılımdır, bize has ve tarafımızdan üretilen bir yazılım değildir. Dünyada, onlarca devlette yüz milyonlarca kişi tarafından güvenle kullanılır. Güncel paylaşımlarımızdan anında haberdar olmak için www.telegram.org adresinden, kullandığınız cihaza uygun olan bir uygulamasını kurup, şuradaki Telegram kanalımıza takipçi olabilirsiniz: http://www.t.me/AkademiDergisi
ilk yorumu sen yap
Yorum Gönder